14 Ekim 2010 Perşembe

eeeee 333 kişi yorumlamış ben de onları yorumlayayım bari...

Malum minumum 7 saat ofis hayatı olan insanların vazgeçilmezi internet.. Ben dahil eminim herkes ortalama günde 5 defa haber sitelerine girip çıkıyordur. Hürriyet.com.tr zaten en çok tıklanan haber sitelerinin başında geliyor. Hep bakarım bugün en çok yorum yapılan haber hangisi? Ya da en çok okunan. 

Gel gör ki son 2 günün gündemi Safiye ablanın sevgili oğlu ve 2 gün de buldukları, evlendirdikleri, altınlarına el koydukları?! güzel ülkemin güzel insanı! bir kadın...Kadın kalkmış gitmiş köyden "Safiye Abla" nın gelini olacağım heyecanıyla evlenmiş bu ablanın oğluyla.. Üzülmüş doğal olarak...Sevdim diyor.. Ona bakardım diyor. Safiye Abla benim annem diyor.. Ama altıncıklarına el koyuyorlar. Ne yapsın? Bakmış ki ev yok araba yok, takı yok, alt tarafı bir eşofman takımı. Mıçarım lannnn demiş. Hanimiş altınlarım.. Geleceğimi çaldılar böghhhhhhh!!! Safiye ayılmış bayılmış, oğlan hastanede, kadın köyde kucağında bebesiyle "HAKSIZLIK" diye hakırıyor.. EE bizim millet 333 yorumla bugün en çok yorum yapılan haber için rekor kırıyor. Hani en çok okunan olsun da en çok yorum alan olmasın be kardeşim. Zahmete değmez log-in ol, yaz, send'e bas. 

Ama ofisteyken de biraz eğlence lazım değil mi? Hep unutuyorum bu gerçeği.. Ben de 334. oldum iyi mi?